Den 29 september

Den 29/9 skrev jag det här inlägget tyvärr dampade datorn sönder så det publicerades aldrig.
 
Igår hade jag en jättemysig födelsedagsmiddag med min släkt.
Vi åt jättegod mat och efteråt spelade vi Risk
och jag vann för första gången. Woop! Woop!
Jag fick mina födelsedagspresenter då också.
Jag fick en vaniljparfym och en Body Butter från Body shop
och den luktar exakt som riktig persika. Nomnom!
 
Jag fick också en symaskin!
Är helt överlycklig!!!
Har suttit inne hela dan och försökt förstå den märkliga manicken.
Ska köpa tyg och börja gå på symaskinskurser.
 <3
MFH/Maysen
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smultronmaya

Jag skriver om mina intressen, mitt liv, vocaloider och mina vänner!

RSS 2.0