Studiedag!!! Woop! Woop!

Har inte hänt så mycket på den senaste tiden 
= låg blogguppdatering.
Men igår stormade vi Linus hus och typ rensade hans skafferi. Mihi!
Sen gick jag,Ella och Emma ner i källaren och skrämde varann,
Linus har en mycket läskig källare...
o_o
flummigt värre
Idag ska jag iaf baka en chokladtårta för att det är studiedag och
för min pappa fyller år på fredag.
På fredag ska dessutom Anna,Ella,Manja,Sally,
♥Emma,Henke♥,(kanske Linus),♥Hamlet och Bella♥ 
sova över hos mig, så vi äter nog också lite tårta.
(om tårtan blir lyckad,kommer det komma upp bilder på bloggen om inte...)
<3
Fin bild från seglingen
Så söta!
Det är Maya,Anna,Anya,Bella.
 
MFH/Maysen
Saknar dig Anya!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smultronmaya

Jag skriver om mina intressen, mitt liv, vocaloider och mina vänner!

RSS 2.0