Haluu! Igen!

Har varit dålig på att blogga men aja.
Jag har ju varit och seglat dom tre senaste dagarna.
Det var fint väder men jag tyckte att det skulle vara läskigt
att vara ute på öppet hav med en liten segelbåt.
Fast det var det inte, speciellt inte när jag typ sov hela vägen till Gottland. Hihi!
Det kanske var en liten bieffekt på sjösjuke tabletterna?
Seglingen hem sov jag iaf inte hela tiden ist satt jag och läste hela vägen.
Så nu har jag läst ut Eld också.
Den var faktiskt bättre än jag trodde!
<3
Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren har skrivit den.

MFH/Maysen
XOXO
till en skit spännande bokserie!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smultronmaya

Jag skriver om mina intressen, mitt liv, vocaloider och mina vänner!

RSS 2.0