Midsommar!

Jag har inte bloggat på ett tag för jag har haft fullt upp.
Sorry!
På midsommar kom min kusin och hennes pappa
och åt lunch hos oss.
Det var jättegott!
Som huvudrätt åt vi vanlig midsommar-mat
dvs sill och potatis (fast jag åt lax istället,för jag gillar inte sill).
Sen åt vi rulltårta med jordgubbar. Mums!
På kvällen cyklade vi ner till en annan sjö än den jag badade i med Ella
och grillade med grannarna.
Jag fiskade lite också men den enda fisk jag fick bet av linan och försvann :(
<3
Igår såg jag filmen Moonrise Kingdom på bio.
Den var rolig och konstig.Men den var bra!
Annars kom min granne hem till mig (hon gick ut nian precis)
och vi högg ner ett träd tillsammans.
Jag vet inte riktigt varför, men det var roligt
och trädet var ganska stort kanske fyra meter högt.
 
Här är en bild på huvudpersonerna i filmen
 
Och idag har jag cyklat via kanalen från Berg till Borensberg.
Hela vägen dit hade vi solsken och en liten snutt blå himmel.
Men på vägen hem började det regna och min sadel gick sönder
så jag var tvungen att stå upp och cykla en hel mil.
 
Och till sist en bild på mig när jag stirrar genom en bukett Hundkex 
MFH/Maysen
 


Kommentarer
Inspire me, Darlin'

Åh jag har hört att den ska vara väldigt märklig men rolig, har velat se den görlänge! Vet inte varför jag inte gjort det än! ^^
Och förlåt att det tog sån tid för mig att svara, men nu med nya blogg.se att man kan svara och alla gör det så blir det liksom inte så att man är med när man får svar :(

2012-07-04 @ 01:07:57
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smultronmaya

Jag skriver om mina intressen, mitt liv, vocaloider och mina vänner!

RSS 2.0