Skolavslutning!

Hade skolavslutning igår kväll.
Så nu är det äntligen sommarlov!
Jag har sovit till kl.12.30 idag.Hihi!
<3
Och jag har fått mina första betyg
(typ,vi fick skriftliga omdömen)
och kommit fram till att min tyskalärare
verkligen är knäpp.
För hon skrev att jag låg på högre nivå
än förväntat för årskursen.
Vilket inte stämmer, inte ett dugg!
Jag är nog sämst i våran tyskagrupp,
men ändå jag ska inte klaga.
Hon får gärna skriva att jag är ett litet underverk! Mohaha!
<3
Jag sitter just nu och skypar med Anya
hon ska också fixa en ny bloggdesign åt mig!
gammal skype-bild på Anya
MFH/Maysen
Auf wiedersehen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smultronmaya

Jag skriver om mina intressen, mitt liv, vocaloider och mina vänner!

RSS 2.0